• Facebook
  • English English Engleză en
  • Română Română Română ro
Telefon: 0736 108863 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Universitate
    • Carta universității
    • Despre UPA din Iași
      • Acreditare
    • Conducerea universității
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
    • Organizare
      • Audit
      • Comisia de Etică
      • CEAC
      • Organigrama
    • Alegeri UPA
      • Alegeri partiale decembrie 2024 Senat UPA
      • Alegeri structuri administrative 2023-2024
        • Alegeri reprezentanți salariați
      • Alegeri parțiale septembrie 2024
  • Admitere
  • Facultati
    • Facultatea de Drept, Economie, Științe Politice și Administrative
      • Studii licență
        • Departamentul de Științe Economice
          • Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune
          • Specializarea Finanțe și Bănci
          • Specializarea Informatică
          • Specializarea Marketing
        • Departamentul de Științe Juridice
          • Specializarea Drept
            • I. Informatii generale
            • II. Studii Licenta
            • III. Studii master
        • Departamentul de Științe Politice
          • Specializarea Științe Politice
            • 1. Program audiențe decan/prodecan
            • 2. Program consultații
            • 3. Tutori
            • 4. Regulamente FSPA
            • 5. Planuri de învățământ FSPA
            • 6. Rapoarte FSPA
            • 7. Parteneri instituționali
            • 8. Revista POLIS
            • 9. Fișe Discipline
            • Editura POLIS BOOKS
      • Studii master
      • Studii Postuniversitare
      • Informații generale FDESPA
      • Regulamente FDESPA
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Specializarea Psihologie
        • I. INFORMAȚII GENERALE FPSEAS
        • II. STUDII LICENȚĂ FPSEAS
        • III. STUDII MASTER
        • IV. STUDII POSTUNIVERSITARE FPSEAS
        • V. RAPOARTE ȘI PLANURI FPSEAS
        • VI. CENTRUL DE RESURSE UMANE
        • VII. COMISIA CEAC-FPSEAS
        • VIII. SIMPOZIONUL NAȚIONAL KREATIKON
        • IX. Conferință Internațională de Asistență Socială
      • Specializarea Asistență Socială
  • Informatii
    • Admitere 2025-2026
    • Anuar UPA
    • Biblioteca
      • Tarife BCU Iași
    • Biroul diplome
    • CCOC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • DPPD
    • Licenta/disertatie
    • Regulamente de organizare și funcționare
    • Structura an universitar
    • Taxe
      • Taxe școlare an universitar 2024-2025
      • Transe scolare 2024-25
      • Taxe școlare 2025-2026
  • Evenimente
    • Emisiuni TV
    • Manifestari
    • Proiecte finalizate
    • UPA, partenerul educational al Caravanei Centenarul Încoronării Regelui Ferdinand I și a Reginei
  • Studenti
    • ALUMNI
    • Liga Studenților
    • Ghidul studenților – pachet informativ
      • Biblioteca
      • Carnet de student online (acces cu parolă)
      • Codul de etică și deontologie universitară
      • Date de contact secretariate și departamente
      • Eliberarea diplomelor
      • Program de consultații studenți
    • Hai la UPA sa facem TRUPA
    • Metodologie alegere studenți structuri conducere UPA
    • Program consultații studenți
    • Tarife BCU Iași
  • Postuniv.
    • Consiliere școlară și asistență psihopedagogică
    • Profesor de sprijin pentru Integrarea și Incluziunea persoanelor cu nevoi speciale
    • Management financiar si dezvoltare durabilă
    • Psihologie, psihoterapie şi consiliere în ştiinţele conexe
    • Evaluare, intervenţie şi asistenţă specializată în psihologie judiciară
  • Contact
  • Cautare
  • Menu Menu

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

fundatia-academica-petre-andrei 2

„Lectura este frumuseţea cea mai aleasă a omului.”

În anul 1990 ia fiinţă Fundaţia Academică „Petre Andrei”, în cadrul căreia se pun şi bazele Universităţii cu acelaşi nume.

Pentru numărul din ce în ce mai mare de studenţi înscrişi era imperios necesară constituirea unei biblioteci proprii, care să asigure fondul de carte atât pentru studenţi cât şi pentru cadrele didactice care predau la Universitatea „Petre Andrei”.

Biblioteca este un aşezământ de valori spirituale, o instituţie vie, necesară învăţământului, slujind setea de informare, de instruire şi de valorificare a unui tezaur de cultură, un important instrument de investigare ştiinţifică pentru studenţii, dar şi pentru cadrele didactice. În depozitele bibliotecii se află un mare număr de documente care asigură bibliografia obligatorie şi nu numai, o colecţie de periodice de o deosebită valoare. Prin bogăţia colecţiilor, prin activitatea de conservare şi difuzare, biblioteca este o instituţie necesară în dezvoltarea învăţământului superior.

Programele şi planurile de învăţământ s-au diversificat de-a lungul timpului, baza materială a fost considerabil îmbunătăţită şi bibliotecile ţin pasul cu noile condiţii create de Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi. Numai aşa putem pregăti specialişti de înaltă ţinută, cerinţa imperioasă a momentului.

Principalele obiective ale bibliotecii sunt:

– asigurarea accesului la colecțiile și serviciile sale;

– optimizarea achiziției, gestionării și diseminării informațiilor în format electronic ;

– asigurarea unei colecții de referință adecvate susținerii programelor de învățământ și cercetare;

– dezvoltarea relațiilor cu consiliul profesoral în scopul unei mai puternice implicări a bibliotecii în viața Universității;

Categoriile de utilizatori ai bibliotecii sunt:

– studenți, masteranzi și cursanți ai Universității;

– cadrele didactice universitare, cercetătorii și personalul Universității;

Accesul la colecțiile și serviciile bibliotecii se face pe bază de legitimație, eliberată la înscriere în bibliotecă. Legitimația este valabilă pe perioada studiilor și se vizează în fiecare an universitar. Pentru celelalte categorii de utilizatori, legitimația este valabilă un an universitar cu posibilitatea de reînnoire.

Fondul  bibliotecii se dezvoltă continuu prin achiziții și prin donații.

Pentru a veni în sprijinul cititorilor, biblioteca este deschisă zilnic (exceptând sâmbăta, duminica și sărbătorile legale) având program  în intervalul orar 08.00-16.00, iar programul de lucru cu publicul este în intervalul orar 09.00 – 15.00.

*****
Servicii gratuite conform Legii Educaţiei, art. 202, al. (1), lit. (b) pentru studenţi, masteranzi, doctoranzi (an universitar), precum şi pentru cadre didactice universitare, cercetători, absolvenţi de instituţii de învăţământ superior cu domiciliul în Iaşi. – detalii aici

Biblioteca pune la dispoziție utilizatorilor catalogul electronic, ce poate fi accesat la: http://upa-is.ebibliophil.ro/

Bibliotecar: Maria Bîrsan – telefon: 0725 911 456

– email: biblioteca@upa.ro

Tarife bibliotecă Universitatea „Petre Andrei” din Iași: vizarea permisului, amendă pentru pierderea unei cărți.
Duplicat permis în caz de pierdere/distrugere – 67 de lei
Amendă pentru pierderea/distrugerea unei cărți – contravalorea cărții X3

Tarife Biblioteca Centrală Universitară Mihai Eminescu din Iași  – detalii aici

This post is also available in: Engleză

Universitatea Petre Andrei din Iasi

  • Acreditare
  • Admitere 2025-2026
  • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
  • Facultatea de Drept, Economie, Științe Politice și Administrative
  • DPPD
  • Postuniversitare
  • Taxe școlare 2025-2026

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0736108863
Adresa: Iaşi, Strada Codrescu nr. 6, Romania
Cod postal: 700479

ULTIMELE EVENIMENTE

  • Ceremonia de acordare a titlului de 𝐷𝑜𝑐𝑡𝑜𝑟 𝐻𝑜𝑛𝑜𝑟𝑖𝑠 𝐶𝑎𝑢𝑠𝑎 domnului 𝐂𝐨𝐧𝐟. 𝐮𝐧𝐢𝐯. 𝐝𝐫. 𝐃𝐚𝐧 𝐏𝐚𝐯𝐞𝐥 (Video)iulie 3, 2025 - 2:49 pm
  • Comunitatea UPA i-a comemorat astăzi pe părinții fondatoriiunie 29, 2025 - 11:59 am
  • Sesiunea Națională de comunicări științifice a UPA a ajuns la a XXXIII-a edițieiunie 24, 2025 - 9:51 pm

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Enfold Theme by Kriesi
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2025-2026
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2024-2025
  • Conectare mail
Scroll to top
  • English
  • Română