Regulamente Anul Universitar 2024-2025

Regulament de organizare și desfășurare a examenului de admitere în ciclul universitar de licență și master in anul universitar 2024-2025 – detalii
Regulament de organizare și desfășurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licență și masterat – detalii
Regulament privind activitatea profesionala in cadrul studiilor universitar de masterat 2024-2025
detalii
Regulament privind activitatea profesionala a studentilor 2024-2025 – detalii
Codul drepturilor și obligațiilor studentului în Universitatea „Petre Andrei” din Iași – detalii 
Regulament privind mobilitatea academică și continuarea de studii a studenților începând cu anul universitar 2024 – 2025 – detalii
Regulament de prevenire și combatere a hărțuirii pe criteriul de sex, precum și a hărțuirii morale la locul de muncă în anul universitar 2024-2025 – detalii
Regulament privind atribuirea burselor – detalii


Regulamente Anul Universitar 2023-2024
Metodologie de alegere a reprezentanților studenților în structurile de conducere ale Universității „Petre Andrei” din Iași detalii

Regulament Intern al Universității „Petre Andrei” din Iașidetalii
Regulament activitate profesională în cadrul studiilor universitare de master 2023-2024 – detalii
Regulament activitate profesională a studenților 2023- 2024detalii
Regulament privind organizarea si functionare programelor postuniversitaredetalii
Regulament privind evaluare periodică a corpului profesoraldetalii
Regulament privind atribuirea burselordetalii
Regulamentul activității didactice pe baza Sistemului de Credite Transferabiledetalii
Regulament privind examinarea/evaluarea studenților și promovarea anilor de studiudetalii
Regulament privind inițierea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studiidetalii
Regulament privind întocmirea statelor de funcții –detalii
Regulament de alegere a reprezentanților studenților în structurile de conducere ale UPA – detalii
Metodologie privind Standardele de calitate cu privire la modul de desfășurare a activitălilor de predare, invatare, cercetare, aplicatii practice si evaluare, la forma de invatamant cu frecventa, prin utilizarea unor resurse electronice, informare si de comunicatii sincrone specifice –detalii
Procedură privind recrutarea cadrelor didactice asociate invitate –detalii
Procedură privind elaborarea si modificarea planurilor de învătământ –detalii
Structura anului universitar 2023-2024
detalii

Carnet de student online (acces cu parolă) – acces aici 
Centrul de Consiliere Educațională și Formare Creativă „Ion Holban” (CCEFC) – detalii
Codul de etica si deontologie universitara  – detalii
Date de contact secretariate și departamente – detalii
Eliberarea diplomelor – detalii
Liga Studenților – detalii
Program de consultații studenți – detalii