DSC 0069 resize

Mențiune pentru studentul Vlad Timofte, la Olimpiada Naţională a Economiştilor în Formare

DSC 0069 resizeVlad Timofte, student la Facultatea de Economie, Specializarea Economia Comerțului, Serviciilor și Turismului, din cadrul Universității ”Petre Andrei” din Iași a fost premiat cu mențiune la Olimpiada Naţională a Economiştilor în Formare, ediția 2013.

 

mentiune 1 001 resizeStudentul de la UPA a participat cu lucrarea”Performanţa în vânzări prin analiză tranzacţională şi inteligenţa emoţională”, al cărei scop a fost de aduce în prim plan analiza tranzacţională şi inteligenţa emoţională ca instrumente pentru atingerea performanţei în vânzări. Aceste două concepte, relativ noi, au ajutat la abordarea într-o altă manieră a procesului de vânzare. ”S-a ales această tema deoarece am considerat că cele două concepte sunt extrem de utile în actualul context economic şi în încercarea de a evolua profesional. Studiul a urmărit să releve faptul că inteligenţa emoţională poate avea un rol semnificativ în performanţa în vânzări, atât la nivel individual cât şi la nivelul echipei”, a subliniat Vlad Timofte.

Mai mult, lucrarea a avut drept obiectiv demonstrarea faptului că este mult mai important în vânzări să ai capacităţi ce ţin de inteligenţă emoţională decât să fii foarte inteligent, dar să nu poţi relaţiona cu clientul tău. ”Ideea de la care am pornit, este aceea că nu este suficient ca o organizaţie să aibă o forţa de vânzare bine pregătită şi un personal cu un coeficient de inteligenţă ridicat, în lucrul cu clienţii este extrem de important ca un bun vânzător să aibă un coeficient de inteligenţă emoţională ridicat”, a mai completat studentul de la UPA.

            diploma 2 001 resizeJuriul a acordat lucrării Performanţa în vânzări prin analiză tranzacţională şi inteligenţa emoţională, mențiune.

„Am încurajat studenții Universității Petre Andrei din Iași, în special cei din cadrul Facultății de Economie care erau vizați, să participe la Olimpiadă, pentru a putea trăi din plin spiritul are impune o atitudine specială, prin care își pot dezvolta spiritul de echipă și atitudinea colegială, dar și dezvoltarea încrederii în ei înșiși, pentru a-și verifica în acest context cunoștințele dobândite pe parcursul celor trei ani petrecuți în universitate și în special la cursurile de marketing și cercetări de marketing”, a declarat Prof.univ.dr. Cristina Maria Stoica, coordonatorul lucrării.

În cadrul Olimpiadei au fost prezentate 16 lucrări, Timofte Vlad fiind în competiție cu studenți proveniți din alte opt universități din țară, printre care menționăm Universitatea Ștefan cel Mare Suceava, ASE București, Al. I. Cuza Iași, Universitatea Transilvania din Brașov, Universitatea 1 Decembrie, Alba Iulia.DSC 0041

Olimpiada a fost organizată de Asociația Facultăților de Economie din România – AFER – și a fost găzduită de Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității din Oradea, Departamentul de Management-Marketing, având următoarele subsecțiuni: Cercetări de marketing; Marketing online; Politici și strategii de marketing.

002De asemenea, Vlad Timofte, a participat și la Training Module: Leadership Negotiations and Persuasion – The Harvard Model, organizat Facultatea de Științe Economice a Universității din Oradea, în parteneriat cu The Leadership Institute din SUA. Trainer: Miguel Moreno – Director of International and Government Programs al The Leadership Institute USA. Participanții la acest Modul au primit un certificat de absolvire (Certificate of Graduation) eliberat de The Leadership Institute din SUA.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *