• Facebook
Telefon: 0232 214858/0232 210474 | Fax: 0232 214858 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
      • Comisia de Etică
    • Alegeri UPA
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • ORARUL CURSURILOR – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2019-2020 STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ
      • ORARUL CURSURILOR DE MASTER – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERISTAR 2019-2020 PROGRAME MASTER
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Programul de audiențe – Decan și Prodecan FPSEAS
      • Programul de consultatii – Cadrele didactice FPSEAS
      • Program de lucru FPSEAS
      • EVENIMENTE FPSAS
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • Program consultații
      • Tutori
    • Facultatea de Economie
      • Fise discipline
        • Fise disciplina Management Financiar European
      • Lista tutorilor de an – licenta (2020-2021)
      • Lista tutorilor de an – Master 2020-2021
      • Planuri de invatamant specializari Facultatea de Economie
      • Program de audiente Decan&Prodecan
      • Programul de consultatii studenti, sem. I, 2020-2021
      • Program de lucru
      • Orar Facultatea de Economie 2020-2021 sem I
  • DPPD
    • D.P.P.D.
  • Informatii
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
    • Biroul diplome
    • CCEFC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • Fișa absolventului
    • Organigrama
    • Metodologie sustinere examene online
    • Metodologie pentru stabilirea orarului pentru anul universitar 2020-2021
    • Regulamente
    • Structura anului universitar
    • Studenti
      • ALUMNI
      • ALSUPA – Liga Studentilor
      • Licenta/disertatie
      • Liga Studenților
      • Ghidul studenților – pachet informativ
        • Carnet de student online (acces cu parolă)
        • Codul de etică și deontologie universitară
        • Date de contact secretariate și departamente
        • Eliberarea diplomelor
        • Program de consultații studenți
        • Regulament privind atribuirea burselor
        • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
        • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
        • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
        • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
        • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
        • Structura anului universitar 2019-2020
      • Program consultații studenți
      • Programare examene
        • Facultatea de Drept
    • Taxe
      • Taxe scolare 2020-2021
      • Transe scolare 2020-2021
  • Admitere
    • Admitere 2021-2022
    • Inscrieri online
      • Studii de licenta
      • Studii de masterat
  • Evenimente
    • Manifestari
    • Sesiunea națională de comunicări științifice 2021
    • Emisiuni TV
  • Studenti
    • Suporturi de curs
    • Carnet online de student
  • Contact
  • Cautare

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

Taxe pentru diverse servicii

Cuantumurile taxelor pentru diverse servicii oferite studenților/ masteranzilor/ absolvenților/ cadrelor didactice

Consiliul de Administrație al Universităţii „Petre Andrei” din Iaşi, reunit în ședinţa din  04.07.2017,  a aprobat cuantumurile taxelor pentru  diverse servicii  oferite studenților/ masteranzilor/ absolvenților/ cadrelor didactice atât din cadrul cât și din afara Universității „Petre Andrei” din Iași, aferente anului universitar 2017 – 2018, după cum urmează:

Taxă de stocare a diplomelor (pentru Biroul Diplome) – Conform Hotararii nr. 9/ 29.05.2018

Anul calendaristic aferent examenului de finalizare a studiilor

Valoarea taxei

2002

500 lei

2003

500 lei

2004

500 lei

2005

500 lei

2006

500 lei

2007

500 lei

2008

500 lei

2009

500 lei

2010

500 lei

2011

500 lei

2012

500 lei

2013

400 lei

2014

2015
2016
2017

300 lei

200 lei
100 lei
GRATUIT

Alte taxe – conform Hotararii nr. 11/ 07.06.2018

Nr.crt. Denumirea Cuantumul taxei
1.
2.
3.
4.
Taxă de înscriere la program licentă
Taxă de înscriere la program masterat
Taxă de înscriere la program de studii postuniversitare
Taxă de reînmatriculare
150 lei
200 lei
100 lei
600 lei
5. Taxă pentru transferul sau continuarea de studii a studenților/masteranzilor 500 lei la venire (include și taxele de echivalare a disciplinelor conform situației școlare)
6. Taxă pentru susținerea examenului de licență la o altă instituție organizatoare 2700 lei + taxa de licență a instituției organizatoare
7. Examen pentru disciplină facultativă Taxa de școlarizare/număr de credite (ex. 3000 lei – taxa de școlarizare se împarte la 60 de credite obligatorii anuale = 50 de lei creditul. Valoarea creditului se înmulțește cu numărul de credite alocate fiecărei discipline facultative)
8. Stocarea și păstrarea dosarelor de concurs de admitere (diploma de bacalaureat) cât și a dosarelor absolvenților fără examen de licență (diploma de bacalaureat) în cadrul secretariatelor facultăților/an universitar 100 lei/an de stocare dacă perioada de stocare este mai mică de 5 ani500 lei dacă perioada de stocare este egală sau mai mare de 5 ani
9. Echivalări diverse acte de studii 25 lei pentru fiecare disciplină echivalată
10. Taxe poștale pentru expediere în străinătate 20 euro pentru Europa – 30 euro pentru SUA
11. Eliberarea dispoziției Rectorului pentru tipărirea unui duplicat 50 lei
12. Duplicat al carnetului de student sau al legitimației de călătorie în caz de pierdere/distrugere 20 lei
13. Taxă pentru înscrierea la concursurile organizate pentru ocuparea posturilor Personal propriu – 30 lei
Personal din afara instituției – 60 lei
14. Taxă de susținere a concursului pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare Personal propriu – taxă echivalentă cu salariul net lunar aferent gradului didactic vizatDin afara instituției – echivalentă cu salariul net lunar aferent gradului didactic vizat + 25% din acesta
15. Taxe pentru bibliotecă: vizarea permisului, amendă pentru pierderea unei cărți, etc. Vizarea permisului – 5 lei
Duplicat permis în caz de pierdere/distrugere – 10 lei
Amendă pentru pierderea/distrugerea unei cărți –contravaloarea cărții x 3
16. Duplicat al diplomei de licență/master 350 lei
17. Duplicat la foaia matricolă/supliment diplomă 300 lei
18. Taxă pentru întocmirea de urgență diplomei de licență/master în primele 12 luni de la absolvirea examenului de finalizare a studiilor. 250 lei
19. Certificat de studii universitare de licență/masterat (fără promovarea examenului de finalizare a studiilor) însoțit de situația școlară 100 lei + taxa întocmire situație școlară
20. Extras din Registrul Matricol (situație școlară) la cerere 300 lei/an de studii
21. Copii programe analitice 200 lei/an de studii
22. Adeverință de autenticitate 200 lei
23.
24
Taxă pentru susținerea examenului de selecțije
Taxă pentru susținerea examenului de licență
1000 lei
2700 lei
25.
26.
Taxă pentru susținerea examenului de disertație
Taxă pentru susținerea examenului de certificare a competențolor profesionale (studii postuniversitare)
1800 lei
300 lei
27. Reexaminare/mărire 200 lei
28. Examen de diferență 50 lei
29 Taxă pentru alocarea unui număr de 60 de credite pentru echivalarea, continuarea sau finalizarea și recunoasterea studiilor în străinătate a unor diplome eliberate anterior introducerii sistemului de credite transferabile. 150 lei

***

Extras din Legea educației nr. 1/2011, cu privire la taxele de școlarizare.

Art.119 alin (2) – În instituțiile de învățământ superior particular, învățământul este cu taxă. Cuantumul taxei este stabilit de către consiliul de administrație, conform legii.

(3) Instituțiile de învățământ superior au autonomie în stabilirea taxelor și au obligația să le comunice tuturor celor interesați, inclusiv pe site-ul universității.

Art.141  – Instituția  de  învățământ  superior  semnează  cu  fiecare student/student-doctorand/cursant/cercetător post-doctoral înmatriculat la un program de studii un contract  de  studii  universitare  în  concordanță  cu  prevederile  regulamentelor  în vigoare. Contractele de studii nu se modifică în timpul anului universitar.

Universitatea Petre Andrei din Iasi

  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Facultatea de Drept
  • Facultatea de Economie
  • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
  • Facultatea de Științe Politice și Administrative

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0232 214858
Fax: 0232 214858
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

ULTIMELE EVENIMENTE

  • In Memoriam Constantin Simiradaprilie 5, 2021 - 8:16 am
  • Simpozionul Național KREATIKON: CREATIVITATE – FORMARE – PERFORMANȚĂ, ediția a XVI-a, se va desfășura online anul acestamartie 18, 2021 - 2:16 pm
  • Expoziție inedită la UPA din Iașimartie 16, 2021 - 12:17 pm

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Web design si mentenanta iWebmedia - Solutii Profesionale de Web Design & Network
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top