• Facebook
Telefon: 0232 214858/0232 210474 | Fax: 0232 214858 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
    • Alegeri UPA
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • ORARUL CURSURILOR – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2019-2020 STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ
      • ORARUL CURSURILOR DE MASTER – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERISTAR 2019-2020 PROGRAME MASTER
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Programul de audiențe – Decan și Prodecan FPSEAS
      • Programul de consultatii – Cadrele didactice FPSEAS
      • Program de lucru FPSEAS
      • EVENIMENTE FPSAS
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • Program consultații
      • Tutori
    • Facultatea de Economie
      • Fise discipline
        • Fise disciplina Management Financiar European
      • Lista tutorilor de an – licenta (2020-2021)
      • Lista tutorilor de an – Master 2020-2021
      • Planuri de invatamant specializari Facultatea de Economie
      • Program de audiente Decan&Prodecan
      • Programul de consultatii studenti, sem. I, 2020-2021
      • Program de lucru
      • Orar Facultatea de Economie 2020-2021 sem I
  • DPPD
    • D.P.P.D.
  • Informatii
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
    • Biroul diplome
    • CCEFC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • Fișa absolventului
    • Organigrama
    • Metodologie sustinere examene online
    • Metodologie pentru stabilirea orarului pentru anul universitar 2020-2021
    • Regulamente
    • Structura anului universitar
    • Studenti
      • ALUMNI
      • ALSUPA – Liga Studentilor
      • Licenta/disertatie
      • Liga Studenților
      • Ghidul studenților – pachet informativ
        • Carnet de student online (acces cu parolă)
        • Codul de etică și deontologie universitară
        • Date de contact secretariate și departamente
        • Eliberarea diplomelor
        • Program de consultații studenți
        • Regulament privind atribuirea burselor
        • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
        • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
        • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
        • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
        • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
        • Structura anului universitar 2019-2020
      • Program consultații studenți
      • Programare examene
        • Facultatea de Drept
    • Taxe
      • Taxe scolare 2020-2021
      • Transe scolare 2020-2021
  • Admitere
    • Admitere 2021-2022
    • Inscrieri online
      • Studii de licenta
      • Studii de masterat
  • Evenimente
    • Manifestari
    • Emisiuni TV
  • Studenti
    • Carnet online de student
    • Suporturi de curs
  • Contact
  • Cautare

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

INFORMATII EXAMENUL DE LICENTĂ/DIZERTAȚIE

ÎN ATENȚIA ABSOLVENȚILOR !!!

Conform Regulamentului de organizare și desfășurarea a examenelor de finalizare a studiilor de licență și masterat pentru sesiunea iulie 2020, înscrierile la examenele de finalizare (licență/disertație) se pot face la secretariat sau online.

Absolvenții care optează să se înscrie online vor completa formularele de mai jos, iar lucrarea de licență /disertație și actele necesare se pot trimite în format electronic pe adresele de email ale secretariatelor facultăților. Dosarul cu actele necesare susținerii examenului de licență/disertație va fi adus la secretarat în ziua susținerii examenului de finalizare a studiilor.

Taxa de susținere a examenului de finalizare a studiilor se poate achita în Contul Universității.

Studenții restanțieri la taxele de școlarizare nu se pot înscrie la examenul de finalizare.

Cerere inscriere disertatie
Cerere inscriere licenta
DECLARATIE EXAMEN DE LICENTA DISERTATIE

REGULAMENTE LICENȚĂ / DIZERTAȚIE
ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022

Regulament de organizare și desfășurare a examenului de finalizare a studiilor în ciclul universitar de licență și master 
Anul universitar 2021 – 2022 – detalii 

INFORMARE LICENȚĂ/DIZERTAȚIE IULIE 2021

Procedura de realizare și înregistrare a lucrărilor de licență / dizertație pentru sesiunea din iulie 2021 – detalii 
Decizia 3 / 26.01.2021 – Aprobarea componenței Comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, Facultatea de Drept, din sesiunea iulie 2021 – detalii 
Decizia 4 / 26.01.2021 – Aprobarea componenței Comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, Facultatea de Economie, din sesiunea iulie 2021 – detalii
Decizia 5 / 26.01.2021 – Aprobarea componenței Comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, Facultatea de Științe Politice și Administrative, din sesiunea iulie 2021 – detalii
Decizia 6 / 26.01.2021 – Aprobarea componenței Comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, Facultatea de Psihologie, Științele Educației și Asistență Socială, din sesiunea iulie 2021 – detalii
Decizia 7 / 26.01.2021 – Aprobarea componenței Comisiilor de examinare pentru programul DPDP, nivel 1, din sesiunea iulie 2021 – detalii

INFORMAȚII LICENȚĂ/MASTER FEBRUARIE 2021

PROCEDURA DE REALIZARE SI INREGISTRARE A LUCRARILOR DE LICENTA – DIZERTATIE sesiunea Februarie 2021 – detalii

COMISII EXAMINARE LICENȚĂ/MASTER FEBRUARIE 2021

Decizia 43 / 18.12.2020 – Comisie examinare pentru sesiunea licență/februarie februarie 2021 Facultatea de Psihologie, Științele Educației și Asistență Socială – detalii 
Decizia 44 / 18.12.2020 – Comisie examinare pentru sesiunea licență/februarie februarie 2021 Facultatea de Drept – detalii 

Aprobarea comisiilor de examinare pentru sesiunea de licenta/dizertatie din iulie 2020

Decizia 3 – aprobarea componenței Comiisilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație din sesiunea iulie 2020 pentru Facultatea de Economie – detalii

Decizia 4 – aprobarea componenței Comiisilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație din sesiunea iulie 2020 pentru Facultatea de Drept – detalii

Decizia 5 – aprobarea componenței Comiisilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație din sesiunea iulie 2020 pentru Facultatea de Psihologie, Științele Educației și Asistență Socială – detalii

Decizia 6 – aprobarea componenței Comiisilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație din sesiunea iulie 2020 pentru Facultatea de Științe Politice și Administrative – detalii

Decizia 7 – aprobarea componenței Comisiei pentru desfășurarea examenului de selecție, organizat în cadrul Facultății de Drept, specializarea Drept, pentru absolvenții care provin de la instituții de învățâmânt superior care au fost desființate sau de la specizalizări care au fost lichidate – detalii

Procedură de realizare și înregistrare a lucrărilor de licență/dizertație pentru sesiunea SEPTEMBRIE 2020 – detalii
Aprobată în ședința Senatului din 16.06.2020

Decizia 22 din 17.06.2020 privind aprobarea comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, din sesiunea septembrie 2020, pentru Facultatea de Psihologie, Științele Educației și Asistență Socială – detalii

Decizia 23 din 17.06.2020 privind aprobarea comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, din sesiunea septembrie 2020, pentru Facultatea de Drept – detalii

Decizia 24 din 17.06.2020 privind aprobarea comisiilor de examinare pentru sesiunea de licență/dizertație, din sesiunea septembrie 2020, pentru Facultatea de Economie – detalii

Procedură de realizare și înregistrare a lucrărilor de licență/dizertație pentru sesiunea iulie 2020 

Aprobată în ședința Senatului din 10 ianuarie 2020 – detalii

Procedură de realizare și înregistrare a lucrărilor de licență / dizertație – pentru sesiunea FEBRUARIE 2020 – detalii

Regulament de organizare si desfasurare a examenului de finalizare ciclul de studii universitare de licenta si masterat 2020 -2021 – detalii

Aprobarea comisiilor de examinare pentru sesiunea de licenta/dizertatie din septembrie 2019


PROCEDURA DE REALIZARE SI INREGISTRARE A LUCRARILOR DE LICENTA – DIZERTATIE septembrie 2019
– detalii

Decizie Rector Comisii licenta disertatie Facultatea de Drept – septembrie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta disertatie Facultatea de Economie – septembrie 2019 – detalii

Procedura de realizare si inregistrare a lucrarilor de licenta_disertatie pentru sesiunea iulie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de Stiinte politice_iulie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de Drept_iulie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de Economie_iulie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de PSEAS_iulie 2019.pdf – detalii

Procedura licenta februarie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisie pentru examen de selectie Drept februarie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de Drept_februarie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de Economie_februarie 2019 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_facultatea de PSEAS_februarie 2019 – detalii

Procedura licenta septembrie 2018
Regulament de organizare si desfasurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licenta si masterat_31.01.2018 – detalii
PROCEDURA de realizare si inregistrare a lucrarilor de licenta/disertatie pentru sesiunea septembrie 2018
– Aprobata in ~edinta Senatului din 27.06.2018 – detalii
Procedură de realizare și înregistrare a lucrărilor de licență/dizertație pentru sesiunea iulie 2018 – detalii

Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_Drept_septembrie 2018 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_Economie_septembrie 2018 – detalii

Decizie comisii de examinare Facultatea de Drept – februarie 2018 – detalii
Decizie comisii de examinare Facultate de Economie – februarie 2018 – detalii
Decizie comisii de examinare Facultate de Psihologie, Științele Educației și Asistență Socială  – februarie 2018 – detalii

Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_Drept_iulie 2018 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_Economie_iulie 2018 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_FPSEAS_iulie 2018 – detalii
Decizie Rector Comisii licenta_disertatie_Stiinte politice_iulie 2018 – detalii

Procedura de realizare si inregistrare a lucrarilor de licenta/dizertatie pentru sesiunea februarie 2018  – detalii


Procedura de realizare si inregistrare a lucrarilor de licenta/dizertatie pentru sesiunea septembrie 2017
– detalii
Facultatea de Drept

Facultatea de Economie 

Facultatea Psihologie și Științele Educației

Facultatea de Asistență Socială și Sociologie

Facultatea de Științe Politice și Administrative

!!! Decizie modificare comisie licenta Facultatea de Psihologie Si Stiintele Educatiei iulie 2017 – detalii
!!! Decizie modificare comisie licenta/disertatie Facultatea de Drept iulie 2017 – detalii

!!! Decizie comisie licenta/disertatie Facultatea de Drept – sesiunea septembrie 2017 – detalii

!!! Decizie comisie licenta/disertatie Facultatea de Economie – sesiunea septembrie 2017 – detalii

!!! Procedura realizare si inregistrare lucrari licenta/dizertatie sesiunea iulie 2017 – detalii

!!! Regulament organizare si desfasurare examen admitere licenta si master 2017-2018 – detalii

!!! Regulament organizare si desfasurare a examenului de finalizare a studiilor licenta si master aprobat in Senat 1 februarie 2017 – detalii

!!! Procedura de realizare și înregistrare a lucrărilor de licență/dizertație pentru sesiunea februarie 2017 – detalii

!!! Decizie comisie examinare licenta/dizertatie Facultatea de Drept – detalii 

!!! Decizie comisie examninare licenta/dizertatie Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei – detalii
Procedura licenta – dizertatie iulie 2016 – detalii

Regulament licenta – dezertatie 2016 – detalii

PROCEDURA licenta – dizertatie septembrie 2016 – detalii

Procedură Licenta-Februarie 2016

Examen licenta-disertatie drept – detalii

Examen licenta-disertatie economie – detalii

Procedura licenta/dizertatie februarie 2016 – detalii

Decizii comisii licenta/dizertatie sesiunea iulie 2016 – decizia nr. 6 

–  decizia nr. 7 

– decizia nr. 8 

– decizia nr. 9

– decizia nr. 10

Decizie Rector numire comisii disertatie iulie 2015 – detalii

Decizie Rector numire comisii licenta Asistenta Sociala iulie 2015 – detalii

Decizie Rector numire comisii licenta Drept iulie 2015 – detalii

Decizie Rector numire comisii licenta Economie iulie 2015 – detalii

Decizie Rector numire comisii licenta Psihologie iulie 2015 – detalii

Decizie Rector numire comisii licenta Stiinte Politice iulie 2015 – detalii

Decizie Rector numiere comisii master Managementul Resurselor Umane – detalii

Decizie Rector numiere comisii master Managementul Economi-Financiar european – detalii

Procedura de realizare si inregistrare a lucrarilor – detalii

Regulament de organizare si desfasurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licenta si masterat – detalii

Comisii licenta disertatie Drept febrruarie 2015 – detalii

Comisii licenta disertatie Economie februarie 2015 – detalii

Comisii licenta disertatie Psihologie februarie 2015 – detalii

Comisii licenta disertatie Stiinte Politice februarie 2015 – detalii

Decizie modificare comisie licenta Finante si banci – detalii

Procedura de realizare a lucrarilor de licenta/disertatie pentru sesiunea septembrie 2014 – detalii

Comisii de examinare licenta/dizertatie sesiunea iulie 2014

Regulament licenta si dizertatie – detalii

HG 2014 – detalii

ANEXA 1 NOMENCLATOR – detalii 

ANEXELE 2- 8 – detalii 

HG master 2014 – detalii

HG 827_2014 modificare HG 582_2014 mastere – detalii

Anexa 1 – detalii

Anexa 2 – detalii

Procedura de realizare a lucrarii  de licenta/disertatie – februarie 2014 – detalii

Regulament finalizare studii 2013-2014 – Detalii

Comisii de examinare licență și disertație și programare – februarie 2014 – Detalii 

Procedura pentru examenul de licenta/dizertatie februarie 2014 – Detalii

Universitatea Petre Andrei din Iasi

  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Facultatea de Drept
  • Facultatea de Economie
  • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
  • Facultatea de Științe Politice și Administrative

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0232 214858
Fax: 0232 214858
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

ULTIMELE EVENIMENTE

  • ANUNȚ – DESFĂȘURARE SESIUNEA IARNA 2020-2021ianuarie 13, 2021 - 3:27 pm
  • Film-documentar despre istoria FAPAianuarie 12, 2021 - 3:33 pm
  • Universitatea „Petre Andrei” din Iași vă urează Sărbători fericite!decembrie 23, 2020 - 11:07 am

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Web design si mentenanta iWebmedia - Solutii Profesionale de Web Design & Network
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top