NAȚIONAL CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ. KREATIKON: Creativitate-Formare-Performanţă.Creativitate și inovare – premise ale excelenței în educație”, ediția a XX-a, workshop-ul Implicațiile tulburărilor specifice de învățare în succesul școlar al copilului. Evaluare și intervenție.

Formatori:

  • Lector univ. dr. Alice Florentina PRUTEANU, psiholog principal
  • Crina CIHODARU, psiholog autonom

Evenimentul va avea loc pe 5 aprilie 2025, în intervalul orar 15.00 – 17.00, în Aula Magna, str. Codrescu nr.6.

Vă puteți înscrie la workshop completând următorul formular: link înscriere – click aici.

 Descriere workshop:

Tulburările specifice de învățare (TSI) reprezintă un concept care cuprinde o largă varietate de dificultăți de învățare a cititului, scrisului, calculului și raționamentului matematic.

Aceste tulburări pot fi complicate deseori de asocierea cu alte tulburări cum ar fi deficitul atenţional cu sau fără hiperactivitate. Persoanele cu dificultăţi de învăţare prezintă un grup de caracteristici care pot fi întâlnite pe parcursul dezvoltării şi care nu dispar odată cu înaintarea în vârstă, ceea ce le face traseul școlar mult mai anevoios.

Etapele de dezvoltare din timpul școlarității sunt cel mai pregnant  marcate de dificultățile ce apar atât în însușirea abilităților instrumentale cât și în însușirea conținuturilor specifice diferitelor domenii.

Scopul workshopului:

  • Identificarea și conștientizarea caracteristicilor tulburărilor specifice de învățare pe nivel de dezvoltare.
  • Evidențierea stilurilor de învățare ale copiilor cu tulburărilor specifice de învățare .
  • Identificarea strategiilor de învățare specifice nivelului de școlaritate și modalităților de compensare cu mijloace adaptate nevoilor lor .

This post is also available in: Engleză