• Facebook
Telefon: 0232 214858/0232 210474 | Fax: 0232 214858 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
      • Comisia de Etică
    • Alegeri UPA
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • ORARUL CURSURILOR – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2019-2020 STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ
      • ORARUL CURSURILOR DE MASTER – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERISTAR 2019-2020 PROGRAME MASTER
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Programul de audiențe – Decan și Prodecan FPSEAS
      • Programul de consultatii – Cadrele didactice FPSEAS
      • Program de lucru FPSEAS
      • EVENIMENTE FPSAS
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • Program consultații
      • Tutori
    • Facultatea de Economie
      • Fise discipline
        • Fise disciplina Management Financiar European
      • Lista tutorilor de an – licenta (2020-2021)
      • Lista tutorilor de an – Master 2020-2021
      • Planuri de invatamant specializari Facultatea de Economie
      • Program de audiente Decan&Prodecan
      • Programul de consultatii studenti, sem. I, 2020-2021
      • Program de lucru
      • Orar Facultatea de Economie 2020-2021 sem I
  • DPPD
    • D.P.P.D.
  • Informatii
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
    • Biroul diplome
    • CCEFC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • Fișa absolventului
    • Organigrama
    • Metodologie sustinere examene online
    • Metodologie pentru stabilirea orarului pentru anul universitar 2020-2021
    • Regulamente
    • Structura anului universitar
    • Studenti
      • ALUMNI
      • ALSUPA – Liga Studentilor
      • Licenta/disertatie
      • Liga Studenților
      • Ghidul studenților – pachet informativ
        • Carnet de student online (acces cu parolă)
        • Codul de etică și deontologie universitară
        • Date de contact secretariate și departamente
        • Eliberarea diplomelor
        • Program de consultații studenți
        • Regulament privind atribuirea burselor
        • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
        • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
        • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
        • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
        • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
        • Structura anului universitar 2019-2020
      • Program consultații studenți
      • Programare examene
        • Facultatea de Drept
    • Taxe
      • Taxe scolare 2020-2021
      • Transe scolare 2020-2021
  • Admitere
    • Admitere 2021-2022
    • Inscrieri online
      • Studii de licenta
      • Studii de masterat
  • Evenimente
    • Manifestari
    • Sesiunea națională de comunicări științifice 2021
    • Emisiuni TV
  • Studenti
    • Suporturi de curs
    • Carnet online de student
  • Contact
  • Cautare

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

A. ÎNSCRIEREA

Pentru înscriere este necesară completarea şi trimiterea formularului în perioada 22.03.2021 – 04.06.2021.

În cazul studenților, înscrierea este condiționată de indicarea cadrului didactic coordonator (din interiorul sau exteriorul universității) sub îndrumarea căruia a fost realizată lucrarea pe care o va prezenta în cadrul secțiunii alese. Un coordonator poate superviza un număr de maximum 3 lucrări ale studenţilor.

Formularul de înscriere poate fi completat şi trimis exclusiv on-line (http://www.upa.ro/formular_de-inscriere-sesiune/).

Pentru participanţii români este obligatorie trimiterea rezumatului comunicării atât în limba română cât şi în limba engleză. Participanţii din străinătate vor trimite rezumatul comunicării doar în limba engleză.

Vă rugăm să nu trimiteţi mai mult de un formular completat! După ce veţi trimite formularul corect completat veţi primi o confirmare automată. În cazul în care nu primiți confirmarea automată vă rugăm să contactați organizatorii sesiunii pe adresa de e-mail sesiune2021@upa.ro pentru a putea lua măsuri în vederea remedierii eventualelor defecțiunilor de natură tehnică.

B. PREZENTAREA LUCRĂRILOR
Fiecare participant va face prezentarea în limba română.

C. COMUNICAREA CU ORGANIZATORII
Toate informaţiile legate de sesiunea de comunicări vor fi disponibile pe www.upa.ro/sesiune. Pentru informații suplimentare participanții pot contacta coordonatorul sesiunii de comunicări, conf. univ. dr. Teodora Prelipcean, la adresa de e-mail sesiune2021@upa.ro.
Cel târziu pe data de 21.06.2021, pe site-ul www.upa.ro/sesiune va fi postat programul detaliat al sesiunii.

D. PUBLICAREA COMUNICĂRILOR
Cele două tomuri ale Anuarului ştiinţific al Universităţii “Petre Andrei” din Iaşi sunt indexate în următoarele baze de date internaționale: CEEOL, INDEX COPERNICUS, IDEEAS. REPEC, SOCIONET, ECONPAPER, ERICHPLUS.
Ppublicația s-a bucurat de un real succes încă de la debutul său în anul 1993 – anul primei ediţii a Sesiunii naționale de comunicări științifice a Universității “Petre Andrei” din Iași.
Lucrările vor trebui trimise în forma finală pentru publicare în perioada 21.06 – 30.09.2021, redactate în concordanţă cu specificările tehnice ce vor fi indicate atât pe site, cât şi într-unul dintre materialele din mapa sesiunii

ATENŢIE: Participanții care din diverse motive nu vor putea fi prezenți la sesiunea de comunicări sunt rugați să anunţe organizatorii până cel târziu pe 18.06.2021.

Vă aşteptăm!

Iaşi, 18.03.2021

Sesiune de comunicari

  • Sesiunea națională de comunicări științifice 2021
  • Program
  • Secțiuni
  • Condiții de organizare a sesiunii
  • Formular de inscriere Sesiune
  • Detalii publicare volum

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0232 214858
Fax: 0232 214858
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

ULTIMELE EVENIMENTE

  • In Memoriam Constantin Simiradaprilie 5, 2021 - 8:16 am
  • Simpozionul Național KREATIKON: CREATIVITATE – FORMARE – PERFORMANȚĂ, ediția a XVI-a, se va desfășura online anul acestamartie 18, 2021 - 2:16 pm
  • Expoziție inedită la UPA din Iașimartie 16, 2021 - 12:17 pm

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Web design si mentenanta iWebmedia - Solutii Profesionale de Web Design & Network
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top