• Facebook
  • English English Engleză en
  • Română Română Română ro
Telefon: 0736 108863 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Universitate
    • Carta universității
    • Despre UPA din Iași
      • Acreditare
    • Conducerea universității
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
    • Organizare
      • Audit
      • Comisia de Etică
      • CEAC
      • Organigrama
    • Alegeri UPA
      • Alegeri partiale decembrie 2024 Senat UPA
      • Alegeri structuri administrative 2023-2024
        • Alegeri reprezentanți salariați
      • Alegeri parțiale septembrie 2024
  • Facultati
    • Facultatea de Drept, Economie, Științe Politice și Administrative
      • Studii licență
        • Departamentul de Științe Economice
          • Specializarea Contabilitate și Informatică de Gestiune
          • Specializarea Finanțe și Bănci
          • Specializarea Informatică
          • Specializarea Marketing
        • Departamentul de Științe Juridice
          • Specializarea Drept
            • I. Informatii generale
            • II. Studii Licenta
            • III. Studii master
        • Departamentul de Științe Politice
          • Specializarea Științe Politice
            • 1. Program audiențe decan/prodecan
            • 2. Program consultații
            • 3. Tutori
            • 4. Regulamente FSPA
            • 5. Planuri de învățământ FSPA
            • 6. Rapoarte FSPA
            • 7. Parteneri instituționali
            • 8. Revista POLIS
            • 9. Fișe Discipline
            • Editura POLIS BOOKS
      • Studii master
      • Studii Postuniversitare
      • Informații generale FDESPA
      • Regulamente FDESPA
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Specializarea Psihologie
        • I. INFORMAȚII GENERALE FPSEAS
        • II. STUDII LICENȚĂ FPSEAS
        • III. STUDII MASTER
        • IV. STUDII POSTUNIVERSITARE FPSEAS
        • V. RAPOARTE ȘI PLANURI FPSEAS
        • VI. CENTRUL DE RESURSE UMANE
        • VII. COMISIA CEAC-FPSEAS
        • VIII. SIMPOZIONUL NAȚIONAL KREATIKON
        • IX. Conferință Internațională de Asistență Socială
      • Specializarea Asistență Socială
  • Informatii
    • Admitere 2025-2026
    • Anuar UPA
    • Biblioteca
      • Tarife BCU Iași
    • Biroul diplome
    • CCOC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • DPPD
    • Licenta/disertatie
    • Regulamente de organizare și funcționare
    • Structura an universitar
    • Taxe
      • Taxe școlare an universitar 2024-2025
      • Transe scolare 2024-25
  • Evenimente
    • Emisiuni TV
    • Manifestari
    • Proiecte finalizate
    • Sesiunea națională de comunicări științifice 2025
    • UPA, partenerul educational al Caravanei Centenarul Încoronării Regelui Ferdinand I și a Reginei
  • Studenti
    • ALUMNI
    • Liga Studenților
    • Ghidul studenților – pachet informativ
      • Biblioteca
      • Carnet de student online (acces cu parolă)
      • Codul de etică și deontologie universitară
      • Date de contact secretariate și departamente
      • Eliberarea diplomelor
      • Program de consultații studenți
    • Hai la UPA sa facem TRUPA
    • Metodologie alegere studenți structuri conducere UPA
    • Program consultații studenți
    • Tarife BCU Iași
  • Postuniv.
    • Consiliere școlară și asistență psihopedagogică
    • Profesor de sprijin pentru Integrarea și Incluziunea persoanelor cu nevoi speciale
    • Management financiar si dezvoltare durabilă
    • Psihologie, psihoterapie şi consiliere în ştiinţele conexe
    • Evaluare, intervenţie şi asistenţă specializată în psihologie judiciară
  • Contact
  • Cautare
  • Menu Menu

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

A. ÎNSCRIEREA

Pentru înscriere este necesară completarea şi trimiterea formularului în perioada 04.05.2025 – 13.06.2025.

În cazul studenților, înscrierea este condiționată de indicarea cadrului didactic coordonator (din interiorul sau exteriorul universității) sub îndrumarea căruia a fost realizată lucrarea ce va fi prezentata în cadrul secțiunii alese. Un coordonator poate superviza un număr de maximum 3 lucrări ale studenţilor.

Formularul de înscriere poate fi completat şi trimis exclusiv on-line (Formular de inscriere.

Pentru participanţii români este obligatorie trimiterea rezumatului comunicării atât în limba română, cât şi în limba engleză. Participanţii din străinătate vor trimite rezumatul comunicării doar în limba engleză.

Vă rugăm să nu trimiteţi mai mult de un formular completat! După ce veţi trimite formularul corect completat veţi primi o confirmare automată. În cazul în care nu primiți confirmarea automată, vă rugăm să contactați organizatorii sesiunii pe adresa de e-mail sesiune2025@upa.ro pentru a putea lua măsuri în vederea remedierii eventualelor defecțiuni de natură tehnică.

B. PREZENTAREA LUCRĂRILOR
Fiecare participant va face prezentarea în limba română.

C. COMUNICAREA CU ORGANIZATORII
Toate informaţiile legate de sesiunea de comunicări vor fi disponibile pe www.upa.ro/sesiune. Pentru informații suplimentare participanții pot contacta coordonatorul sesiunii de comunicări, conf. univ. dr. Teodora Prelipcean, la adresa de e-mail sesiune2025@upa.ro.
Cel târziu pe data de 23.06.2025, pe site-ul www.upa.ro/sesiune va fi postat programul detaliat al sesiunii.

D. PUBLICAREA COMUNICĂRILOR
Cele două tomuri ale Anuarului ştiinţific al Universităţii “Petre Andrei” din Iaşi sunt indexate în următoarele baze de date internaționale: CEEOL, INDEX COPERNICUS, IDEEAS. REPEC, SOCIONET, ECONPAPER, ERICHPLUS etc.
Ppublicația s-a bucurat de un real succes încă de la debutul său în anul 1993 – anul primei ediţii a Sesiunii naționale de comunicări științifice a Universității “Petre Andrei” din Iași.
Lucrările vor trebui trimise în forma finală pentru publicare în perioada 30.06 – 30.09.2025, redactate în concordanţă cu specificările tehnice ce vor fi indicate atât pe site, cât şi într-unul dintre materialele din mapa sesiunii.

ATENŢIE: Participanții care din diverse motive nu vor putea fi prezenți la sesiunea de comunicări sunt rugați să anunţe organizatorii până cel târziu pe 18.06.2025.

Vă aşteptăm!

Iaşi, 03.04.2025

This post is also available in: Engleză

Sesiune de comunicari

  • Sesiunea națională de comunicări științifice 2025
  • Program
  • Secțiuni
  • Condiții de organizare a sesiunii
  • Formular de inscriere Sesiune
  • Detalii publicare volum

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0736108863
Adresa: Iaşi, Strada Codrescu nr. 6, Romania
Cod postal: 700479

ULTIMELE EVENIMENTE

  • Sesiunea de Comunicări Științifice ale studenților – ediția a III-amai 19, 2025 - 8:20 am
  • UPA a fost reprezentată la Conferință științifico-practică națională cu participare internațională „Valorificarea stării de bine în sistemul educațional: noi paradigme și oportunități”mai 17, 2025 - 8:52 pm
  • Workshop: Criptomonedele – o amenințare sau o oportunitate pentru bănci?mai 8, 2025 - 11:28 am

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Enfold Theme by Kriesi
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2025-2026
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2024-2025
  • Conectare mail
Scroll to top
  • English
  • Română