• Facebook
Telefon: 0736 108863 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
      • CEAC
      • Comisia de Etică
    • Alegeri UPA
      • Alegeri partiale 2022
      • Alegeri parțiale noiembrie 2021
      • Alegeri parțiale Iunie 2021
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • ORARUL CURSURILOR – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2019-2020 STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ
      • ORARUL CURSURILOR DE MASTER – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERISTAR 2019-2020 PROGRAME MASTER
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Coordonatori practică FPSEAS
      • Consultații specializare Asistență Socială
      • EVENIMENTE FPSAS
      • Formular discipline facultative FPSEAS
      • Listă tutori FPSEAS
      • Master CEIOSV
      • Plan Învățământ – specializarea Asistenta Socială
      • Plan Învățământ – specializarea Psihologie
      • Programul de audiențe – Decan și Prodecan FPSEAS
      • Programul de consultatii – Cadrele didactice FPSEAS
      • Program de lucru specializare Psihologie
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • Program consultații
      • Tutori
    • Facultatea de Economie
      • Fise discipline
        • Fise disciplina Management Economico-Financiar European
      • Consultanții Licență/Master
      • Discipline optionale si facultative – licenta/master
      • Lista tutorilor de an – licenta
      • Lista tutorilor de an – Master
      • Planuri de invatamant specializari Facultatea de Economie
      • Program de audiente Decan&Prodecan
      • Programul consultații cadre didactice
      • Program de lucru
      • Orar Facultatea de Economie 2021-2022
        • Semestrul II, 2021-2022
      • Suporturi curs Master MEFE
  • Informatii
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
    • Biroul diplome
    • CCEFC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • Licenta/disertatie
    • Organigrama
    • Metodologie sustinere examene online
    • Metodologie pentru stabilirea orarului pentru anul universitar 2020-2021
    • Regulamente
    • Structura anului universitar
    • Studenti
      • ALUMNI
      • Liga Studenților
      • Ghidul studenților – pachet informativ
        • Carnet de student online (acces cu parolă)
        • Codul de etică și deontologie universitară
        • Date de contact secretariate și departamente
        • Eliberarea diplomelor
        • Program de consultații studenți
        • Regulament privind atribuirea burselor
        • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
        • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
        • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
        • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
        • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
        • Structura anului universitar 2019-2020
      • Program consultații studenți
      • Programare examene
        • Facultatea de Drept
    • Taxe
      • Taxe scolare
      • Transe scolare 2022-2023
      • Transe scolare 2021-2022
  • Admitere
    • Admitere 2022-2023
    • Inscrieri online
      • Studii de licenta
      • Studii de masterat
    • Taxa de inscriere online
  • Evenimente
    • Emisiuni TV
    • Manifestari
    • Proiecte în derulare
    • Sesiunea națională de comunicări științifice 2022
    • UPA, partenerul educational al Caravanei Centenarul Încoronării Regelui Ferdinand I și a Reginei
  • Studenti
    • Carnet online de student
    • Liga Studenților
    • Hai la UPA sa facem TRUPA
    • Suporturi de curs
  • Postuniversitare
    • Consiliere școlară și asistență psihopedagogică
    • Profesor de sprijin pentru Integrarea și Incluziunea persoanelor cu nevoi speciale
  • Contact
  • Cautare
  • Menu Menu

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

fundatia-academica-petre-andrei 2

„Lectura este frumuseţea cea mai aleasă a omului.”

În anul 1990 ia fiinţă Fundaţia Academică „Petre Andrei”, în cadrul căreia se pun şi bazele Universităţii cu acelaşi nume.

Pentru numărul din ce în ce mai mare de studenţi înscrişi era imperios necesară constituirea unei biblioteci proprii, care să asigure fondul de carte atât pentru studenţi cât şi pentru cadrele didactice care predau la Universitatea „Petre Andrei”.

Biblioteca este un aşezământ de valori spirituale, o instituţie vie, necesară învăţământului, slujind setea de informare, de instruire şi de valorificare a unui tezaur de cultură, un important instrument de investigare ştiinţifică pentru studenţii, dar şi pentru cadrele didactice. În depozitele bibliotecii se află un mare număr de documente care asigură bibliografia obligatorie şi nu numai, o colecţie de periodice de o deosebită valoare. Prin bogăţia colecţiilor, prin activitatea de conservare şi difuzare, biblioteca este o instituţie necesară în dezvoltarea învăţământului superior.

Programele şi planurile de învăţământ s-au diversificat de-a lungul timpului, baza materială a fost considerabil îmbunătăţită şi bibliotecile ţin pasul cu noile condiţii create de Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi. Numai aşa putem pregăti specialişti de înaltă ţinută, cerinţa imperioasa a momentului.

Principalele obiective ale bibliotecii Universității sunt:

– asigurarea accesului la colecțiile și serviciile sale;

– optimizarea achiziției, gestionării și disiminării informațiilor în format electronic ;

– asigurarea unei colecții de referință adecvate susținerii programelor de învățământ și cercetare;

– dezvoltarea relațiilor cu consiliul profesoral în scopul unei mai puternice implicări ai bibliotecii în viața Universității;

Categoriile de utilizatori ai bibliotecii sunt:

– studenți, masteranzi și cursanți ai Universității;

– cadrele didactice universitare, cercetătorii și personalul Universității;

Accesul la colecțiile și serviciile bibliotecii se face pe bază de legitimație, eliberată la înscriere în bibliotecă. Legitimația este valabilă pe perioada studiilor și se vizează în fiecare an universitar. Pentru celelalte categorii de utilizatori, legitimația este valabilă un an universitar cu posibilitatea de reînoire.

Fondul  bibliotecii se dezvoltă continu prin achiziții și prin donații.

Pentru a veni în sprijinul cititorilor, biblioteca este deschisă zilnic (exceptând sâmbăta, duminica și sărbătorile legale) având program  în intervalul orar 8-16.

Biblioteca pune la dispoziție utilizatorilor catalogul electronic, ce poate fi accesat la: http://upa-is.ebibliophil.ro/

Bibliotecari: Maria Bîrsan – telefon: 0766376984

Carmen Tofan – telefon: 0722622402

Universitatea Petre Andrei din Iasi

  • Acreditare
  • Admitere 2022-2023
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2021-2022
  • Conectare mail
  • Facultatea de Drept
  • Facultatea de Economie
  • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
  • Facultatea de Științe Politice și Administrative

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0736108863
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

ULTIMELE EVENIMENTE

  • Părinții fondatori ai UPA din Iași, comemorați de Sfinții Apostoli Petru și Paveliunie 29, 2022 - 2:27 pm
  • Sesiunea Națională de comunicări științifice, a ajuns la a XXX-a edițieiunie 24, 2022 - 2:54 pm
  • Prof. univ. dr. Ruxandra Rășcanu a primit titlul de Doctor Honoris din partea Senatului UPAiunie 23, 2022 - 1:17 pm

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2022-2023
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2021-2022
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top