• Facebook
Telefon: 0736 108863 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
      • CEAC
      • Comisia de Etică
    • Alegeri UPA
      • Alegeri partiale 2022
      • Alegeri parțiale noiembrie 2021
      • Alegeri parțiale Iunie 2021
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • Fișe discipline – Facultatea de Drept
      • 2. Orar Facultatea de Drept 2022-2023
      • Program Audiențe – Facultatea de Drept
      • 4. Program consultații cadre didactice Facultatea de Drept
      • 2. Orar Facultatea de Drept 2022-2023
      • 5. Tutori ani Facultatea de Drept
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • I. INFORMAȚII GENERALE FPSEAS
      • II. STUDII LICENȚĂ FPSEAS
      • III. STUDII MASTER
      • IV. STUDII POSTUNIVERSITARE FPSEAS
      • V. RAPOARTE ȘI PLANURI FPSEAS
      • VI. CENTRUL DE RESURSE UMANE
      • VII. COMISIA CEAC-FPSEAS
      • VIII. SIMPOZIONUL NAȚIONAL KREATIKON
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • 1. Program audiențe decan/prodecan
      • 2. Program consultații
      • 3. Tutori
      • 4. Regulamente FSPA
      • 5. Planuri de învățământ FSPA
      • 6. Rapoarte FSPA
      • 7. Parteneri instituționali:
      • 8. Revista POLIS
    • Facultatea de Economie
      • 1. INFORMAȚII GENERALE
      • 2. REGULAMENTE
      • 3. STUDII LICENȚĂ
      • 4. STUDII MASTER
      • 5. STUDII POSTUNIVERSITARE
  • Admitere
  • Informatii
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
      • Tarife BCU Iași
    • Biroul diplome
    • CCEFC „ION HOLBAN”
    • Concurs posturi
    • Centrul de Resurse Umane
    • DPPD
    • Licenta/disertatie
    • Organigrama
    • Regulamente
    • Structura anului universitar
    • Studenti
      • ALUMNI
      • Liga Studenților
      • Ghidul studenților – pachet informativ
        • Carnet de student online (acces cu parolă)
        • Codul de etică și deontologie universitară
        • Date de contact secretariate și departamente
        • Eliberarea diplomelor
        • Program de consultații studenți
        • Regulament privind atribuirea burselor
        • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
        • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
        • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
        • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
        • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
        • Structura anului universitar 2019-2020
      • Program consultații studenți
      • Programare examene
        • Facultatea de Drept
    • Taxe
      • Taxe scolare
      • Transe scolare 2022-2023
      • Transe scolare 2021-2022
  • Evenimente
    • Emisiuni TV
    • Manifestari
    • Proiecte în derulare
    • Sesiunea națională de comunicări științifice 2022
    • UPA, partenerul educational al Caravanei Centenarul Încoronării Regelui Ferdinand I și a Reginei
  • Studenti
    • Carnet online de student
    • Liga Studenților
    • Hai la UPA sa facem TRUPA
    • Suporturi de curs
    • Tarife BCU Iași
  • Postuniversitare
    • Consiliere școlară și asistență psihopedagogică
    • Profesor de sprijin pentru Integrarea și Incluziunea persoanelor cu nevoi speciale
    • Management financiar si dezvoltare durabilă
  • Contact
  • Cautare
  • Menu Menu

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

fundatia-academica-petre-andrei 2

„Lectura este frumuseţea cea mai aleasă a omului.”

În anul 1990 ia fiinţă Fundaţia Academică „Petre Andrei”, în cadrul căreia se pun şi bazele Universităţii cu acelaşi nume.

Pentru numărul din ce în ce mai mare de studenţi înscrişi era imperios necesară constituirea unei biblioteci proprii, care să asigure fondul de carte atât pentru studenţi cât şi pentru cadrele didactice care predau la Universitatea „Petre Andrei”.

Biblioteca este un aşezământ de valori spirituale, o instituţie vie, necesară învăţământului, slujind setea de informare, de instruire şi de valorificare a unui tezaur de cultură, un important instrument de investigare ştiinţifică pentru studenţii, dar şi pentru cadrele didactice. În depozitele bibliotecii se află un mare număr de documente care asigură bibliografia obligatorie şi nu numai, o colecţie de periodice de o deosebită valoare. Prin bogăţia colecţiilor, prin activitatea de conservare şi difuzare, biblioteca este o instituţie necesară în dezvoltarea învăţământului superior.

Programele şi planurile de învăţământ s-au diversificat de-a lungul timpului, baza materială a fost considerabil îmbunătăţită şi bibliotecile ţin pasul cu noile condiţii create de Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi. Numai aşa putem pregăti specialişti de înaltă ţinută, cerinţa imperioasă a momentului.

Principalele obiective ale bibliotecii sunt:

– asigurarea accesului la colecțiile și serviciile sale;

– optimizarea achiziției, gestionării și diseminării informațiilor în format electronic ;

– asigurarea unei colecții de referință adecvate susținerii programelor de învățământ și cercetare;

– dezvoltarea relațiilor cu consiliul profesoral în scopul unei mai puternice implicări a bibliotecii în viața Universității;

Categoriile de utilizatori ai bibliotecii sunt:

– studenți, masteranzi și cursanți ai Universității;

– cadrele didactice universitare, cercetătorii și personalul Universității;

Accesul la colecțiile și serviciile bibliotecii se face pe bază de legitimație, eliberată la înscriere în bibliotecă. Legitimația este valabilă pe perioada studiilor și se vizează în fiecare an universitar. Pentru celelalte categorii de utilizatori, legitimația este valabilă un an universitar cu posibilitatea de reînnoire.

Fondul  bibliotecii se dezvoltă continuu prin achiziții și prin donații.

Pentru a veni în sprijinul cititorilor, biblioteca este deschisă zilnic (exceptând sâmbăta, duminica și sărbătorile legale) având program  în intervalul orar 8-16.

Biblioteca pune la dispoziție utilizatorilor catalogul electronic, ce poate fi accesat la: http://upa-is.ebibliophil.ro/

Bibliotecari: Maria Bîrsan – telefon: 0725 911 456

– email: biblioteca@upa.ro

Tarife Biblioteca Centrală Universitară Mihai Eminescu din Iași  – detalii aici

Universitatea Petre Andrei din Iasi

  • Acreditare
  • Admitere 2022-2023
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2021-2022
  • Conectare mail
  • Facultatea de Drept
  • Facultatea de Economie
  • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
  • Facultatea de Științe Politice și Administrative

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0736108863
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

ULTIMELE EVENIMENTE

  • Ceremonie acordare titlu Doctor Honoris Causa domnului Prof.univ.dr. Marius Turdamartie 16, 2023 - 11:29 am
  • Simpozionul Național cu participare Internațională KREATIKON: CREATIVITATE – FORMARE – PERFORMANŢĂ, ediția a XVIII-a | 30 martie-1 aprilie 2023martie 10, 2023 - 8:32 am
  • Expoziție „𝐸𝑐𝑙𝑒𝑐𝑡𝑖𝑐 𝐴𝑟𝑡”martie 9, 2023 - 7:57 am

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2022-2023
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2022-2023
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top