CHESTIONAR DE EVALUARE A ACTIVITĂȚII PERSONALULUI DIDACTIC Master Consiliere Educațională Cadrul didactic evaluat:*SelectaţiConf. univ. dr. Georgiana CORCACIConf. univ. dr. Oana CIUCHILect. univ. dr. Cristina STĂRICĂLect. univ. dr. Marta VICOLLect. univ. dr. Lavinia PRUTEANULect. univ. dr. Oana GOSTINLect. univ. dr. Constantin NECHIFORDiscipline de studiu:*SelectaţiActivarea resurselor şi competenţelor creative implicate în consilierea educaţionalăConsilierea educaţională în cazul familiilor care au tineri cu dizabilităţiStrategii de intervenţie în procesul consilierii şcolareConsiliere educaţionalǎ şi intervenţie la copilul superior dotatEvaluarea competenţelor în consilierea vocaţionalăEducaţia interculturală: abilităţi şi competenţe necesare psihologului şcolar Consiliere educaţională şi intervenţie în problematica adicţieiManagementul crizelor şi conflictelor în orientarea şcolară şi consiliere vocaţionalăEducaţia raţional-emotivă şi comportamentală. Implicaţii în consilierea educaţionalǎ şi vocaţionalǎOrele de diriginţie ca activităţi de consiliere şi orientarePsihologia învăţării – implicaţii în orientarea şcolară şi vocaţionalăEtică şi deontologie în consilierea educaţionalăDezvoltare personală în orientarea şcolară şi vocaţionalăConsiliere educatională pentru concepţie şi contracepţieAbilităţi şi competenţe în consilierea educaţională a copilului, adolescentului şi a familieiIntegrarea psihologului şcolar în problemele comunităţii – comunicare, relaţionare, comportament performantPsihoigienă individuală şi comunitarăChestionarul de mai jos vizează opinia studenților despre calitatea activității cadrelor didactice la cursuri sau seminarii. Pentru a vă exprima opinia, aveți posibilitatea să bifați la fiecare dintre cei 15 itemi un răspuns, cu următoarele semnificații: 5 - maximă satisfacție; 4 - satisfacție parțială; 3 - acceptabil; 2 - nemulțumire parțială; 1 - totală nemulțumire.1. Cât de util a fost cursul / seminarul, în privința cunoștințelor teoretice transmise?*543212. Cât de clar au fost transmise cunoștințele teoretice de către cadrul didactic?*543213. Cât de util a fost cursul / seminarul, în privința dobândirii unor abilități practice?*543214. Cât de clar au fost explicate / demonstrate de către profesor aplicațiile practice?*543215. Cadrul didactic a venit la toate activitățile programate?*543216. Cadrul didactic a parcurs toate temele cuprinse în Fișa disciplinei?*543217. Cadrul didactic a răspuns la întrebările studenților, pentru clarificarea unor aspecte mai dificile ale disciplinei de studiu?*543218. Cadrul didactic a încurajat exprimarea liberă a opiniilor studenților, pe parcursul activităților de predare-învățare?*543219. S-au folosit metode și mijloace moderne de predare sau seminarizare (de exemplu: filme, materiale audio, proiecții PPT, jocuri de rol, simulări etc)?*5432110. Au fost precizate condițiile de examen și temele care vor face obiectul evaluării? *5432111. Atitudinea cadrului didactic față de studenți a fost corespunzătoare eticii universitare?*5432112. Ai recomanda altor colegi să frecventeze cursul / seminarul susținut de cadrul didactic evaluat?*5432113. Formulează o apreciere generală asupra activității științifice a cadrului didactic, acordându-i o notă de la 5 la 1.*5432114. Formulează o apreciere generală asupra comportamentului cadrului didactic, acordându-i o notă de la 5 la 1.*5432115. Unde îl plasezi pe cadrul didactic evaluat în topul profesorilor din facultatea ta? (Vârful topului corespunde valorii 5, iar baza topului, valorii 1)*54321Apreciază frecvența ta la disciplina de studiu supusă evaluării*20%40%60%80%100%Ce studii ai absolvit anterior frecventării actualei forme de învățământ?*LiceuFacultateMasterUrmezi în prezent și alte forme de învățământ?*DaNuÎn paralel cu studiile universitare, exerciți o activitate profesională?*NUDAnormă întreagăDA, part timeAparțin grupei de vârstă:*18-22 ani23-25 ani25-30 ani31-35 ani36-40 anipeste 40Am domiciliul*în Iașiîn altă localitate decât IașulSexul respondentului:*MFParolă** camp obligatoriuTrimiteAcest câmp trebuie lăsat necompletat