• Facebook
Telefon: 0736 108863 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
      • CEAC
      • Comisia de Etică
    • Alegeri UPA
      • Alegeri partiale 2022
      • Alegeri parțiale noiembrie 2021
      • Alegeri parțiale Iunie 2021
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • Fișe discipline – Facultatea de Drept
      • 2. Orar Facultatea de Drept 2022-2023
      • Program Audiențe – Facultatea de Drept
      • 4. Program consultații cadre didactice Facultatea de Drept
      • 2. Orar Facultatea de Drept 2022-2023
      • 5. Tutori ani Facultatea de Drept
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • I. INFORMAȚII GENERALE FPSEAS
      • II. STUDII LICENȚĂ FPSEAS
      • III. STUDII MASTER
      • IV. STUDII POSTUNIVERSITARE FPSEAS
      • V. RAPOARTE ȘI PLANURI FPSEAS
      • VI. CENTRUL DE RESURSE UMANE
      • VII. COMISIA CEAC-FPSEAS
      • VIII. SIMPOZIONUL NAȚIONAL KREATIKON
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • 1. Program audiențe decan/prodecan
      • 2. Program consultații
      • 3. Tutori
      • 4. Regulamente FSPA
      • 5. Planuri de învățământ FSPA
      • 6. Rapoarte FSPA
      • 7. Parteneri instituționali:
      • 8. Revista POLIS
    • Facultatea de Economie
      • I. INFORMAȚII GENERALE
      • II. REGULAMENTE
      • III. STUDII LICENȚĂ
      • IV. STUDII MASTER
      • V. STUDII POSTUNIVERSITARE
  • Informatii
    • Admitere
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
      • Tarife BCU Iași
    • Biroul diplome
    • CCEFC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • DPPD
    • Licenta/disertatie
    • Organigrama
    • Regulamente
    • Structura anului universitar 2022-23
    • Structura anului universitar 2023-24
    • Taxe
      • Taxe scolare
      • Transe scolare 2023-2024
      • Transe scolare 2022-2023
      • Transe scolare 2021-2022
  • Evenimente
    • Emisiuni TV
    • Manifestari
    • Proiecte în derulare
    • Sesiunea națională de comunicări științifice 2023
    • UPA, partenerul educational al Caravanei Centenarul Încoronării Regelui Ferdinand I și a Reginei
  • Studenti
    • ALUMNI
    • Carnet online de student
    • Liga Studenților
    • Ghidul studenților – pachet informativ
      • Carnet de student online (acces cu parolă)
      • Codul de etică și deontologie universitară
      • Date de contact secretariate și departamente
      • Eliberarea diplomelor
      • Program de consultații studenți
      • Regulament privind atribuirea burselor
      • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
      • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
      • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
      • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
      • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
      • Structura anului universitar 2019-2020
    • Hai la UPA sa facem TRUPA
    • Programare examene
      • Facultatea de Drept
    • Program consultații studenți
    • Suporturi de curs
    • Tarife BCU Iași
  • Postuniversitare
    • Consiliere școlară și asistență psihopedagogică
    • Profesor de sprijin pentru Integrarea și Incluziunea persoanelor cu nevoi speciale
    • Management financiar si dezvoltare durabilă
    • Psihologie, psihoterapie şi consiliere în ştiinţele conexe
    • Evaluare, intervenţie şi asistenţă specializată în psihologie judiciară
  • ARACIS
  • Contact
  • Cautare
  • Menu Menu

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

A. ÎNSCRIEREA

Pentru înscriere este necesară completarea şi trimiterea formularului în perioada 31.03.2023 – 11.06.2023.

În cazul studenților, înscrierea este condiționată de indicarea cadrului didactic coordonator (din interiorul sau exteriorul universității) sub îndrumarea căruia a fost realizată lucrarea pe care o va prezenta în cadrul secțiunii alese. Un coordonator poate superviza un număr de maximum 3 lucrări ale studenţilor.

Formularul de înscriere poate fi completat şi trimis exclusiv on-line (http://www.upa.ro/formular_de-inscriere-sesiune/).

Pentru participanţii români este obligatorie trimiterea rezumatului comunicării atât în limba română cât şi în limba engleză. Participanţii din străinătate vor trimite rezumatul comunicării doar în limba engleză.

Vă rugăm să nu trimiteţi mai mult de un formular completat! După ce veţi trimite formularul corect completat veţi primi o confirmare automată. În cazul în care nu primiți confirmarea automată vă rugăm să contactați organizatorii sesiunii pe adresa de e-mail sesiune2022@upa.ro pentru a putea lua măsuri în vederea remedierii eventualelor defecțiunilor de natură tehnică.

B. PREZENTAREA LUCRĂRILOR
Fiecare participant va face prezentarea în limba română.

C. COMUNICAREA CU ORGANIZATORII
Toate informaţiile legate de sesiunea de comunicări vor fi disponibile pe www.upa.ro/sesiune. Pentru informații suplimentare participanții pot contacta coordonatorul sesiunii de comunicări, conf. univ. dr. Teodora Prelipcean, la adresa de e-mail sesiune2023@upa.ro.
Cel târziu pe data de 21.06.2023, pe site-ul www.upa.ro/sesiune va fi postat programul detaliat al sesiunii.

D. PUBLICAREA COMUNICĂRILOR
Cele două tomuri ale Anuarului ştiinţific al Universităţii “Petre Andrei” din Iaşi sunt indexate în următoarele baze de date internaționale: CEEOL, INDEX COPERNICUS, IDEEAS. REPEC, SOCIONET, ECONPAPER, ERICHPLUS etc.
Ppublicația s-a bucurat de un real succes încă de la debutul său în anul 1993 – anul primei ediţii a Sesiunii naționale de comunicări științifice a Universității “Petre Andrei” din Iași.
Lucrările vor trebui trimise în forma finală pentru publicare în perioada 30.06 – 29.09.2023, redactate în concordanţă cu specificările tehnice ce vor fi indicate atât pe site, cât şi într-unul dintre materialele din mapa sesiunii

ATENŢIE: Participanții care din diverse motive nu vor putea fi prezenți la sesiunea de comunicări sunt rugați să anunţe organizatorii până cel târziu pe 19.06.2023.

Vă aşteptăm!

Iaşi, 30.03.2023

Sesiune de comunicari

  • Sesiunea națională de comunicări științifice 2023
  • Program
  • Secțiuni
  • Condiții de organizare a sesiunii
  • Formular de inscriere Sesiune
  • Detalii publicare volum

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0736108863
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

Business Hours

Our support Hotline is available 24 Hours a day: (555) 343 456 7891

  • Monday-Friday: 9am to 5pm
  • Saturday: 10am to 2pm
  • Sunday: Closed

ULTIMELE EVENIMENTE

  • UPA din Iași susține autonomia învățământului față de ingerința politicului în spațiul universitaroctombrie 4, 2023 - 5:41 pm
  • A debutat cel de al 32-lea an universitar la UPAoctombrie 3, 2023 - 11:53 am
  • Ceremonie deschidere an universitar 2023-2024septembrie 28, 2023 - 8:18 am

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Enfold Theme by Kriesi
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2023-2024
  • Taxe scolare
  • Transe scolare 2022-2023
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top