Asociația „Prodestine” și Asociția „Primus”, în parteneriat cu Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi, Universitatea de Stat Republica Moldova, Asociaţia TopFormalis și Institutul PEDAGOGIA Keet Franz din Germania, organizează, în perioada 15-16 aprilie 2022, prima ediție a Conferinței Naționale cu participare internațională „Comunicare și învățare academică”.

Evenimentul se va desfășura online și va fi moderat de Lector univ. dr. Marta Vicol și Lector univ. dr. Mihai Roca.

Program desfășurare eveniment:

15 aprilie 2022, ora 10.00

Invitați în plen:

Prof.univ.dr. Doru Tompea, Universitatea “Petre Andrei” din Iași

Prof.univ.dr. Sorin Bocancea, Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi

Prof. Kerstin Lermer, PEDAGOGIA Keet Franz din Germania,

Prof. Gerda Graiss-Floss, PEDAGOGIA Keet Franz din Germania,

Prof.univ.dr. Sorin Cristea, Universitatea Bucureşti

Prof.univ.dr. Valentin Blândul, Universitatea Oradea

Prof.univ.dr. Vladimir Guţu, Universitatea de Stat Republica Moldova

16 aprilie 2022
Workshop 1 Comunicarea academică la intersecția vremurilor și tehnologiilor

Lector univ.dr. Lavinia Pruteanu, Prodecan Facultatea de Psihologie, Ştiintele Educaţiei şi Asistenţă Socială, Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi

Workshop 2 Comunicarea și dezvoltarea limbajului la preșcolari

Lector univ.dr. Ana- Maria Lazarescu, Facultatea de Psihologie, Ştiintele Educaţiei şi Asistenţă Socială, Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi

Workshop 3  „Elementele inteligentei sociale: conștiința socială și dezinvoltura socială

Conf.univ.dr. Georgiana Corcaci, Facultatea de Psihologie, Ştiintele Educaţiei şi Asistenţă Socială, Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi

Workshop 4  „Modele ale învățării autoreglate în mediul universitar

Lector univ.dr. Marta Vicol, Facultatea de Psihologie, Ştiintele Educaţiei şi Asistenţă Socială, Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi

Workshop 5  „Rolul pedagogiei Kett în comunicarea nonverbala și paraverbală la elevi”

Lector univ.dr. Mihai Roca, Facultatea de Psihologie, Ştiintele Educaţiei şi Asistenţă Socială, Universitatea „Petre Andrei” din Iaşi