• Facebook
Telefon: 0232 214858/0232 210474 | Fax: 0232 214858 | Email: rectorat@upa.ro | Carnet online de student
Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
  • Home
  • Despre UPA
    • Prezentare generala
      • Istoric
      • Acreditare
      • Rector
      • Prorectori
      • Consiliul de Administratie
      • Senatul
    • Alegeri UPA
      • Alegeri structuri administrative 2020
      • Alegeri partiale octombrie-noiembrie 2019
        • Candidaturi decan la Facultatea de Drept
      • Rezultate referendum octombrie 2019
      • Raport Rector
      • Concurs public – functie Rector
      • Alegeri partiale Ianuarie 2019
      • Alegeri partiale Noiembrie 2017
      • Alegeri partiale UPA
      • Alegeri Prorectori/Decani – etapa II
      • Alegeri structuri administrative – 2016
      • Alegeri structuri administrative Liga Studentilor
      • Ordin confirmare Rector
  • Facultati
    • Facultatea de Drept
      • ORARUL CURSURILOR – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERSITAR 2019-2020 STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ
      • ORARUL CURSURILOR DE MASTER – SEMESTRUL I, ANUL UNIVERISTAR 2019-2020 PROGRAME MASTER
    • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
      • Programul de audiențe – Decan și Prodecan FPSEAS
      • Programul de consultatii – Cadrele didactice FPSEAS
      • Program de lucru FPSEAS
      • EVENIMENTE FPSAS
    • Facultatea de Științe Politice și Administrative
      • Program consultații
      • Tutori
    • Facultatea de Economie
      • Fise discipline
        • Fise disciplina Management Financiar European
      • Lista tutorilor de an – licenta (2020-2021)
      • Lista tutorilor de an – Master 2020-2021
      • Planuri de invatamant specializari Facultatea de Economie
      • Program de audiente Decan&Prodecan
      • Programul de consultatii studenti, sem. I, 2020-2021
      • Program de lucru
      • Orar Facultatea de Economie 2020-2021 sem I
  • DPPD
    • D.P.P.D.
  • Informatii
    • Acreditare
    • ANUNȚURI
      • ANUNT – post de Director General Administrativ la Direcția General Administrativă
      • Rezultate selectie dosare de concurs UPA din Iasi_DGA
      • Rezultat proba scrisa concurs post DGA
      • Rezultat interviu post DGA
      • Rezultate finale DGA UPA din Iasi
    • Biblioteca
    • Biroul diplome
    • CCEFC „Ion Holban”
    • Concurs posturi
    • Fișa absolventului
    • Organigrama
    • Metodologie sustinere examene online
    • Metodologie pentru stabilirea orarului pentru anul universitar 2020-2021
    • Regulamente
    • Structura anului universitar
    • Studenti
      • ALUMNI
      • ALSUPA – Liga Studentilor
      • Licenta/disertatie
      • Liga Studenților
      • Ghidul studenților – pachet informativ
        • Carnet de student online (acces cu parolă)
        • Codul de etică și deontologie universitară
        • Date de contact secretariate și departamente
        • Eliberarea diplomelor
        • Program de consultații studenți
        • Regulament privind atribuirea burselor
        • Regulament privind organizarea și desfășurarea practicii
        • Regulamentul activității didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile (ECTS)
        • Regulament privind examinarea si evaluarea studenților și promovarea anilor de studii
        • Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor de masterat
        • Regulament intern privind activitatea profesională a studenților
        • Structura anului universitar 2019-2020
      • Program consultații studenți
      • Programare examene
        • Facultatea de Drept
    • Taxe
      • Taxe scolare 2020-2021
      • Transe scolare 2020-2021
  • Admitere
    • Admitere 2021-2022
    • Inscrieri online
      • Studii de licenta
      • Studii de masterat
  • Evenimente
    • Manifestari
    • Emisiuni TV
  • Studenti
    • Carnet online de student
    • Suporturi de curs
  • Contact
  • Cautare

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE LICENTA

INSCRIERE ONLINE - STUDII DE MASTERAT

Regulamente

Carta Universitatea Petre Andrei din Iasi – detalii

Regulamente Anul universitar 2021-2022
Regulament de organizare și desfășurare a examenului de admitere în ciclul universitar de licență și master
Anul universitar 2021-2022 – detalii 

Regulament de organizare și desfășurare a examenului de finalizare a studiilor în ciclul universitar de licență și master 
Anul universitar 2021 – 2022 – detalii 


Regulamente 2020 – 2021

Regulament de organizare si desfasurare a examenului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta si masterat – detalii
Regulament privind activitatea profesională a studenților pentru anul universitar 2020-2021 – detalii
Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor universitare de masterat pentru anul universitar 2020-2021 – detalii

Regulamente 2019-2020
Regulament de organizare si desfasurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licenta si masterat – detalii 
Regulament intern privind activitatea profesionala a studentilor an universitar 2019_2020 – detalii
Regulament privind activitatea profesionala in cadrul studiilor universitare de masterat – detalii
Regulament privind examinarea si evaluarea studentilor si promovarea anilor de studii – detalii
Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in sistemul de invatamant superior – detalii
Regulament privind mobilitatea academică și continuarea de studii a studenților începând cu anul universitar 2019-2020 – detalii

Procedura privind elaborarea si actualizarea periodica a materialelor de studii – detalii

Regulamente 2018-2019

Codul de etica si deontologie universitara  – detalii
Regulament Comisie de etică – detalii

Regulament intern – detalii
Act aditional regulament intern – detalii
Regulament privind evaluarea periodica a calitatii corpului didactic – detalii
Regulament privind atribuirea burselor – detalii
Regulament privind gestionarea si completarea registrelor matricole, registrelor de evidenta si eliberare a actelor de studii – detalii
Regulament privind examinarea si evaluarea studentilor si promovarea anilor de studii – detalii
Regulamentul activitatii didactice pe baza sistemului de Credite Transferabile – detalii

! Regulament privind organizarea si desfasurarea practicii – detalii
! Regulament privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studiu – detalii

Regulament de organizare si desfasurare a examenului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta si masterat_2018_2019 – detalii
Regulament de organizare si desfasurare a examenului de finalizare a studiilor nivel licenta si masterat_31.01.2018 – detalii

Regulament intern privind activitatea profesionala a studentilor in anul universitar 2018-2019 – detalii
Regulament privind activitatea profesională în cadrul studiilor universitare de masterat – An universitar 2018-2019 – detalii


Regulament privind transferul studentilor și continuarea studiilor pentru anul 2017-2018 – detalii
Regulament privind organizarea si functionarea programelor postuniversitare de formare – detalii

Regulament acordare titluri stiintifice – detalii

Universitatea Petre Andrei din Iasi

  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Facultatea de Drept
  • Facultatea de Economie
  • Facultatea de Psihologie, Ştiinţele Educaţiei și Asistență Socială
  • Facultatea de Științe Politice și Administrative

CONTACT

Universitatea "Petre Andrei" din Iasi
Email: rectorat@upa.ro
Telefon: 0232 214858
Fax: 0232 214858
Adresa: Iaşi, Strada Bălușescu, nr. 2, Romania
Cod postal: 700309

ULTIMELE EVENIMENTE

  • ANUNȚ – DESFĂȘURARE SESIUNEA IARNA 2020-2021ianuarie 13, 2021 - 3:27 pm
  • Film-documentar despre istoria FAPAianuarie 12, 2021 - 3:33 pm
  • Universitatea „Petre Andrei” din Iași vă urează Sărbători fericite!decembrie 23, 2020 - 11:07 am

HARTA


© 2017 Universitatea "Petre Andrei" din Iasi - Web design si mentenanta iWebmedia - Solutii Profesionale de Web Design & Network
  • Facebook
  • Acreditare
  • Admitere 2021-2022
  • Taxe scolare 2020-2021
  • Transe scolare 2020-2021
  • Conectare mail
  • Carnet online de student
Scroll to top